Welkom op mijn blog! U vindt hier Christelijke kerstverhalen, Christelijke Paasverhalen en gedichten bij de Christelijke feestdagen. Deze verhalen en gedichten mag u ongewijzigd met vermelding van naam of bron vrij gebruiken voor uw vieringen, kerkblad, liturgie enz. U kunt mijn blog terugvinden via http://christelijkefeestdagen.blogspot.com/ Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten op uw vereniging kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl
Inmiddels is er ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Heeft u belangstelling voor mijn boeken, die zijn verkrijgbaar bij bol.com, via cobytjeert@live.nl en te leen in de bibliotheek.
Het boek "Granaatjes met een gouden slot", gedichten en verhalen, dat is verschenen op 21 juli 2015 bij uitgever Noordboek/Friese pers, is herdrukt. De 4e druk is inmiddels verschenen en verkrijgbaar in iedere boekhandel. Inmiddels is mijn nieuwe boek "Velden vol melodieën" ook uitgegeven door Friese Pers Boekerij / Noordboek.
Hebt u de Facebookpagina's al bekeken? https://www.facebook.com/Schriftgedichten-605615506282931/ en https://www.facebook.com/Coby-Poelman-Duisterwinkel-939706879453943/

donderdag 27 april 2017

April kleurt oranje

De zon schaduwt de tafel
als kant op het terras,
de kat slaapt in de schaduw
op het pas gemaaide gras.

Tulpen bloeien in oranje,
het is weer Koningsdag,
ik denk aan vroeger, zie de anjer
in prins Bernards nette jas.

Ik schenk me nog een koffie in
en geef de kat een aai,
heerlijk die zon en dat gespin,
april is best wel fraai.

Coby Poelman-Duisterwinkel


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen